Ini adalah cerita basi


ermm..apa pun saya nak ucapkan tahniah kepada Team Bola sepak Malaysia kerana menang pingat emas Sea Games yang lepas.. saya pun nak tumpang gembira tapi bukan sebab saya sempat juga membaca doa awal tahun...yer la, udahla terperangkap dalam kesesakan lalu lintas semasa pulang ke rumah  khamis lepas. ermmm...nyaris-nyaris tak sempat nak solat magrib dan membaca doa awal tahun...tapi Dia kan maha Kaya...lintang pukang juga la saya dibuatnya..

Saya pesan pada kakak saya nak balik cepat sebab tak nak terlepas solat magrib..dan adik plak berlagak macam pemandu kereta F1 sambil duduk dalam carseat dia tu...tapi alhamdulillah...sempat juga saya solat magrib..ermmm..yang penting dapat baca doa awal tahun..moga-maga apa yang kami sekeluarga hajati diperkenankan olehNya..dan bumi ini semakin aman dan damai..AMIN..

0 comments:

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails