Ada orang kata saya..

Ada kenkawan saya yang jarang-jarang datang ke tempat saya akan berkata saya tamak..mereka kata saya tamak sebab saya ada 2 komputer...tapi sebenarnya..untuk makluman ini bukan 2 komputer..tak pe...saya tak terasa pun sebab saya tahu mereka kurang celik IT sedikit... saya ada extra satu lagi monitor untuk mudahkan saya buat kerja...




Skrin notebook kan kecil dan kualiti image yang dipaparkan kureng sket...jadi saya minta tambahkan satu lagi monitor untuk melihat image yang lebih baik..jadi kenkawan ..saya bukan tamak..saya ada kelebihan satu monitor bukan 2 komputer ok...

Nak tengok macamana..rupanya..saya sangat sayangkan MrSam ini..kerana hasil image yang dipaparkan sangatlah superberb...sudah 3 monitor saya telah rosakkan..harapnya MrSam ini akan mempunyai jodoh yang panjang dengan saya...saya ada satu lagi MrSam kesayangan saya..bukan MrSam tapi MrSyam...hik.hik.hik..


Kesimpulannya : ini adalah entry merapik...


2 comments:

pizli.mw said...

Aku ada 2 komputer, satu untuk buat kerja, satu untuk e-mail and internet.. kalau orang cakap banyak aku akan cakap..

"Bukan aku yang mintak, boss yang bagi" Hehehe..

December 22, 2009 at 9:40 AM  
Kerch said...

pizlimw: tu laa...lainkali aku nak cakap gak camtu la...

December 22, 2009 at 10:28 AM  

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails