Boys over Flowers

heh...dulu masa mengandungkan adik..saya pun macam ni...skang dia datang lagi..heh..jangan fikir yang bukan-bukan ye...belum ..belum lagi...

tapi sekarang ni ngah sewel sket...sewel benda ni...dah 2 - 3 malam saya tidur pukul 2 duk layan citer ni...dulu pun macam ni gak..sib baik dah zaman canggih sket neh...tak yah nak berabih duit beli DVD ...hahaha..sib baik kenkawan baik kan...saya dah khatam citer ni...Cerita Korean ni tengah main di TV8 dari isnin ke jumaat pukul 8.30 hingga 9.30..sampai kakak pun naik hafal tajuk dia...



2 comments:

pizlimw said...

banyak aku nampak tajuk cerita ni skrg.. kat facebook pun ada orang tulis2..

December 30, 2009 at 4:29 PM  
Kerch said...

ermm...aku khatam dah..citer ni .. (ayat riak) last-last anak aku plak yang angau tgk citer ni..haiya..

January 1, 2010 at 10:26 PM  

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails