Fahrin Ahmad yang GANTENG..??

arghhh..FAHRIN AHMAD ke???..dia ni lagi ganteng dari FAHRIN AHMAD TAU....hahahaha...ingat tak entry saya pasal BUKAN ATUK SAYAYEE?? TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA   ini barulah...FAHRIN AHMAD saya.. HAJI JAMID BIN TARUJI...namanya...GANTENG TAK??? Kerch..mau terkejut atuk awak ni kang...sib baik atuk tak layan blog..



Atuk saya memang rock...rock-rock kapak dia pun...atuk sangat garang bila mengajar ngaji tau...atuk ni jenis tak banyak cakap...tapi sangat kuat ..umurnya sebaya dengan Tun Mahathir tapi dia lagi kuat dari Tun...



Kakak adalah satu-satunya cicit atuk yang perempuan. Muka kakak lebih mirip arwah abah saya..ermm...kakak ni cengeng sket...apa-apa yang dia buat kalau kene tegur mesti dia nangis..agak-agak camner saya nak buat ye...??




Saya suka suasana kampung..sejuk..nyaman..Gambar ini saya ambik pada jam 7 pagi..kakak dan adik menggigil kesejukkan lagi..yer la kan..dengan tak mandi..saya suruh je..diorang berposing sakan....hahaha tengok la adik..saya suka gambar ni...kakak ngan muka poyo dan adik tengah menangis...



Mungkin bila kakak dan adik besar nanti 10 atau 20 tahun akan datang ..mungkin rumah atuk pun tak rupa macam ni dah....pastinya saya, kakak dan adik akan rindu rumah atuk yang lama ni (itu pun kalau mereka ingat) ... mungkin juga kakak dan adik sudah tidak boleh berlari-lari gembira seperti ini... macam saya dulu..mandi kolam belakang rumah..tak pun terjun parit depan rumah atuk......ermmm...rindu nak balik kampung sebenarnya...


0 comments:

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails