Saya Pun Nak Tumpang Glemer gak...



Tidak pernah le saya buat kerja-kerja gini...tapi oleh kerana hujan di luar..dan saya pun tak boleh nak balik..maka saya bantutkan perjalanan pulang ke rumah. Tau-tau je la kan...orang Malaysia ni kalau hujan dia jadi panik..bila panik sure jammed nyer..


Sudah dinamakan rezeki, Jimmy tetiba muncul kerana dibawa oleh salah seorang rakan kami. Apa lagi, kamera pun sedang elok diatas meja. Kami pun p le dengan muka tak malu ajak si Jimmy ni bergambar...sebenarnya saja je ambik gambar sebab nak jeleskan kawan kami...dia ni memang kaki blog...blog dia disini.. Puan Sumi...hik...ambik ...akhirnya..satu jeritan kedengaran keesokkan harinya...hihihihihi..


Comel je si Jimmy ni..


p/s: tetiba je rasa macam saya dah semakin membesar...hehehe

4 comments:

sumijelly said...

uit...dh update entry tuk Jimmy aku yek..
waa...x aci..x aci!!..
aku nya gmbr x der kat sebelaj Jimmy....
waaaaaaaaaaa.............

November 16, 2009 at 2:58 PM  

komen? no komen

hahhaaha.....

tp kan....

ada org tuh kan...

dye tlh menjeritkan sorenyer kpd org ramai kerna berasa frust tdk dpt berjumpa dgn org dibawah ini....
eh silap org didlm gmbr ini...

cuba teka siapakah org itu?

wahkakakakkaakak

November 16, 2009 at 4:57 PM  

napa u blurkan muka u haha..

November 25, 2009 at 3:57 PM  
Kerch said...

sebab saya pemalu...
hahahaha

November 25, 2009 at 5:36 PM  

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails