Saya SUKA tapi..

.....


  1. Saya suka pergi PASAR..tapi...tak suka bila...kalau si penjual tu hisap rokok sambil potong ayam ke...siang ikan ke...susun sayur ke...kacau mee dalam kuali ke...eeeiiiiiiiiiiiiiiiiii....ikutkan hati saya...nak je sound kan..tapi ermmm...confirm tak beli laa kat kedai dia..


  2. Saya suka sangat KAMERA saya tapi...tak suka bila...boleh la plak..tertinggal memori card dalam card reader di rumah..ermm jadi masa hari raya aidil adha yang lepas..eeeeeiiiiii...bukan rezeki saya nak ambik gambar korban lembu..


  3. Saya suka sangat PANTAI ... tapi...tak suka bila...nak tukar baju kat bilik air ...bilik air macam hampeh..dah la..dah la kene bayar 50sen nak masuk...eeeeiiiiiiiii...geli geleman..tau..


  4. Saya suka MEMASAK ... tapi..tak suka..bila apa yang kita masak tak abih dimakan...atarnya...saya masak tak sedap la tu...hahahaha


  5. Saya suka PEMBACA BLOG SAYA...tapi tak..berapa suka...kalau tak de yang nak tinggalkan jejak kat saya...say hi saja pun tak pe... :P

ni...maksudnya entry...buang masa...sebenarnya..ralat sangat sangat...bawa kamera tapi tak bawa memori card...hurmmmmm...what to say...hurmmmmm.....ada hikmat lain sebenarnya...

2 comments:

saya pun tak suka kalau pemotong ayam yg menghisap rokok..rasa tidak hygiene

p/s: HI :)

November 30, 2009 at 11:51 AM  
Kerch said...

betull..kenkadang rasa nak lempang je..

November 30, 2009 at 2:11 PM  

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails