garang TAPI penakut...

Gambar ni dah lama sangat terperuk dalam HDD saya....Masa kakak dulu saya semangat sungguh nak mengambil gambar dan simpan buat kenang-kenangan. Tapi bila tiba giliran adik ... haiya..sangatlah malas nak buat semua tu..tak baik sungguh kan...nanti terasa plak anak bujang ni (macam kene ngan diri sendiri je..ouch!!)

Masa ni, kami sekeluarga pergi ke KL International Bird Park. Tiket dapat dengan harga murah semasa MATTA Fair. Jadi kenkawan semua, kalau nak dapatkan tiket-tiket murah untuk masuk KL Bird Park atau Aquaria ke...atau yang  seangkatan dengannya..boleh dapatkan semasa MATTA Fair..berlangsung..sebab memang murah dari biasa. Satu lagi tips, nak pegi MATTA Fair datanglah pada hari jumaat kerana masa itu tidak ramai lagi..kalau tidak..hai..bau tekiak hangit je la sebab berhimpit-himpit dengan orang yang sangat ramai.

Ameer (adik) ni nampak je garang sebenarnya..tapi memang garang tau..kalau main ngan kakak abih la...mesti nangis. Ligat dia tuhan saja yang tau..tapi garang-garang dia pun...PENAKUT sebenarnya...
See, tengok burung camtu pun dia minta ayah dia dukung tau...tapi bila garang dia sampai..saya pun abih kene lepuk ngan dia...




Ntah apa yang diborakkan ngan ayah. Adik dah berusia 29 bulan (2 tahun 5 bulan) tapi masih lambat bercakap. Dia akan bercakap bahasa jerman yang susah untuk difahami. Kenkadang kesian gak ngan dia ni...hikhik..yer la dah saya pun tak paham apa yang dia kata..abih-abih saya kene lepuk balik..Keluarga saya ni sangatlah susah nak ajak bergambar tau...dapat snap cam ni pun syukur Alhamdulillah.. Kakak, Ayah dan Adik...Saya...MANA??? hahahahaha... moga keluarga ini kekal aman bahagia sehingga keakhir hayat...AMIN..

2 comments:

Norma said...

Ameer 'Transformer' he...he....

November 25, 2009 at 11:50 PM  
Kerch said...

hahahah...dia minat ben10 skang...ngan main golf...penin kepala..

November 26, 2009 at 12:18 AM  

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails