Sibuk adalah satu alasan..

Tajuk sahaja sudah keras untuk dikatakan...saya menyalahkan diri sendiri kerana sibuk sangat dengan hal-hal dunia..kan...KERCH...please..

Jadual saya sangat pack pada ujung minggu. Sebabnya, setiap sabtu saya pergi berniaga di Pasar Terbuka di Serdang. Dari pukul 4 hingga ke pukul 12 malam. Selalunya, selepas zohor saya sudah bertolak ke sana dan pukul 1 pagi barulah saya tiba di rumah. Jiwa bersemangat nak buat apa saja tetapi badan saya tidak mampu menanggungnya..penat tak payah cakap lah...tapi memang sudah minat meniaga, saya gagahkan juga..seronok jumpa kenkawan. Entry untuk Pasar Terbuka di MAEP akan saya masukkan kemudian ye..

Saya rasa sangat bersalah minggu ini, sebab saya tidak sempat nak masak sedap-sedap untuk keluarga saya.. Hari ahad pun saya keluar juga untuk menemankan bakal adik ipar saya berbelanja last-last minit untuk majlis kahwin pada hari raya haji ini. ermm...apa nak jadi ngan saya ni...

Okla, tinggalkan dulu bab-bab itu...saya nak cakap pasal makan...Makan..makan..sebab bila makanlah..kami sekeluarga dapat berkumpul tau..


Since kakak tak nak makan nasi..dia ni memang banyak sket..so malam tadi saya masakkan la...udah tak ingat la plak apa benda namanya...jap saya recall balik..namanya..RIGATONI OLIO. Italian sungguh, chet...resepi sonang ajo...tapi apsal laaa..mahal bebenor extra virgin olive oil tu kan...saya dapat resepi ni dari kawan.......tapi bila sayur tu di susunnya di tepi pinggan. ermmm, camner nak suh kakak makan sayur yek..??

Since dah terlalu lama tak update gambar anak-anak..juga di dalam fb pun saya tak letak gambar-gambar baru mereka...adik dah pandai pandang kamera dan berposing..dia baru je baik dari cirit-birit..senyum jangan tak senyum ye dik...tapi cakap jerman dia tetap keluar...moga bila besar nanti jadi insan berguna ye..amin..


Kakak plak..agaknya nak tunjuk gigi dia yang dah kene cabut kot..2 batang gigi susu udah dicabut oleh ayahnya..ermmm kakak ni penakut sket. Suka nangis..saya baru tau sebenarnya dia tak suka menari..ermmm.....Tahniah atas result yang lepas......moga ia akan berterusan..amin..

Inilah permata hati kami sekeluarga..(skema betul entry kali ini) hahahahh

4 comments:

rajennya dan ermmm nampak sedap.... cam dalam buku menu restoran plak

November 23, 2009 at 1:53 PM  
Kerch said...

rajen le sangat..ye..hahah...pemalas sebenarnya...

November 24, 2009 at 9:08 AM  
bie@ayang said...

sodapnye RIGATONI OLIO nie..
huhu

November 25, 2009 at 10:22 PM  
Kerch said...

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails