Konsert Kakak

Last week, tadika kakak menganjurkan Konsert tahunan. Apalagi, macam-macamlah permintaan dia. Seminggu sebelum konsert tu dia bawa pulang baju konsert..haiya, tepuk dahi saya dibuatnya. Yer la...udah la anak dara saya ni hitam si tampuk manggis...sekali kena pakai baju cheong sam daaaa... Nak buat camner kan.. kakak kene menari tarian chop stik katanya...Macamana rupa tarian tu..saya pun tak tau..




Konsert bermula pada pukul 8 malam tapi pukul 6.30pm dah kene ada di dewan...haiya..ini la yang saya kurang berkenan kalau majlis dimulakan waktu-waktu kritikal macam ni..sudahla surau tiada.

Macam-macam gelagat diatas pentas...ada yang nangis la..ada yang happy je..kakak plak..biasa la anak dara saya kan...cam tak de perasaan je..Konsert tamat dalam pukul 10 rasanya..sebab saya pulang awal..walau pun kakak nak jugak stay..kami semua penat dan kepanasan sebenarnya..hahah

Balik saja dari konsert, agaknya kepenatan teramat sangat...sampai tidur pun mengigau. Kakak oh kakak...

0 comments:

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails