Balas Dendam!!

Oleh kerana hujung minggu yang lalu saya tidak memasak untuk keluarga (sebab buat-buat sibuk dengan hal dunia)  Semalam, saya balas dendam dengan memasak. (Bunyi macam la terror sangat masak) Sebenarnya nak mengabiskan stok dalam peti sejuk. Kan ke ujung minggu ni Hari Raya Aidil Adha. Cadangannya hendak pulang ke kampung, tapi tak tau la lagi camner erk...


Menu malam tadi..Ikan keli goreng, Bendi goreng berlada dan sambal kicap....ku hentam je la..asal sedap nak makan..


Tapi kan, ada menu tambah lagi keropok lekor..tapi dek kerana khayal mengambil gambar kan...tengoklah apa dah jadi keropok lekor saya...hahahahaha

Dan ada baki sket sayur malam tadi...sebab keluarga saya memang susah nak makan sayur..kecuali saya yek...saya hantu sayur...ok..maka, pagi ini saya bawa la bekal lauk semalam. (segannya...hihihi)

Taraaaaaa......


Saya suka sangat bekas bekal saya...Bekas Tupperware laaa..(promote tupperware la plak..)..hihihih..maka...tengahari nanti, masukkan saja dalam microwave dan panaskan jeee....sonangkan...lepas tu makan..


0 comments:

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails