First Day go to Office in 2010


Orang sibuk anak 1stday go to school..saya plak sibuk ngan 1st day go to office...sudahnya pagi tadi terlewat bangun..adik plak malam tadi bantai minum kopi...jadi duk meneman dia baca buku ...entah apa yang dia baca saya pun tak tau.....tau tau dia dah tertido sendiri..pagi tadi, sedar-sedar sudah pukul 6 suku dah...

Kakak, no problem kejut dia...bangun sendiri laaa..then saya plak kelam kabut terus ke dapur gorengkan nugget untuk bekal kakak ke tadika...sib baik tepat pukul 7 dah sampai rumah ibu..adik, masih lagi terlentok di car seat..alhamdulillah..sampai pejabat pukul 7.37 am..

Hari ini, hari pertama saya ke pejabat untuk tahun 2010...kepala saya masih blurr..sebab dah hampir 2 minggu saya bercuti..banyak perkara kene diselesaikan..tapi kan..work smart ok...tapi sungguh..saya masih blurr...

my bos said..no new project ..pergh lega..tapi kene buat PM untuk semua projek tahun lepas....yer la budget kene cut kan..tapi sib baik projek CRM payment under unit lain..so masih berjalan..tapi cam sakit hati bila engineer yang incharge ni dari benua yang lain ... zon masa pun lain...ikut suka depa je kan nak buat vc sesuka hati.. nak kene marah ni..bill gates .sila kasi nasihat sket ngan pekerja awak ni...boleh tak hormat waktu client ni..dah la charge mahal..chet..marah nampak... dah dah..kerch, sila sambung keje anda ye..tapi...en.Bill Gates...saya serious ni...sila kasi nasihat pekerja anda ye...hormat masa client..


0 comments:

Post a Comment

Cerita lain:
Related Posts with Thumbnails